XU - Enemy unknown
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Death from above
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

 

 Utbygging av måne

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Trent
Ruler of the universe
Ruler of the universe



Antall Innlegg : 510
Join date : 07.03.2008
Age : 53

Utbygging av måne Empty
PosteTema: Utbygging av måne   Utbygging av måne I_icon_minitimeTir Jun 17, 2008 1:10 am

De 2 viktigste bygningene i spillet (utenom de grunnleggende) er phalanx og sprangportal. Disse kan bare bygges på måner.
Utbygging av måner er dyrt og tidkrevende, og det er viktig å ikke bli "låst".

Pga kostnader lønner det seg å ikke bygge noe annet enn det som trengs for å få opp phalanx til høyt nok nivå og sprangportal, og det blir egentlig en prioritering hva som man ønsker å få opp først.
For hvert nivå av månebase får man 3 ledige felt. Det siste ledige feltet må alltid brukes til neste nivå av månebase for ikke å bli låst.


Her er et par eksempler på bygningsrekkefølge
(Robotfabrikker er helt nødvendig for å redusere byggetiden som blir ganske drøy etter vert)

Pri sprangportal:
månebase1
robotfabrikk1
robotfabrikk2
månebase2
robotfabrikk3
robotfabrikk4
månebase3
robotfabrikk5
sprangportal
månebase4
phalanx1
phalanx2
månebase5
phalanx3
phalanx4
phalanx5
riv ned robotfabrikk5
phalanx6

Pri phalanx:
månebase1
robotfabrikk1
robotfabrikk2
månebase2
robotfabrikk3
robotfabrikk4
månebase3
phalanx1
phalanx2
månebase4
phalanx3
phalanx4
månebase5
phalanx5
phalanx6
månebase6
robotfabrikk5
sprangportal


Sist endret av Trent den Man Sep 22, 2008 5:43 pm, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Campy
Death Star
Death Star



Antall Innlegg : 93
Join date : 22.04.2008

Utbygging av måne Empty
PosteTema: Re: Utbygging av måne   Utbygging av måne I_icon_minitimeFre Jun 20, 2008 3:24 pm

Hehe, sitter her og tenker ut hvordan jeg skal bygge ut månen min. Tror jeg skal prioritere phalanx nå siden jeg ikke har flere måner, noe som gjør at jumpgate blir litt bortkastet Smile
Til Toppen Go down
Kabooom
Destroyer
Destroyer



Antall Innlegg : 65
Join date : 07.03.2008

Utbygging av måne Empty
PosteTema: Re: Utbygging av måne   Utbygging av måne I_icon_minitimeFre Jun 20, 2008 10:25 pm

Jeg har bare 1 måne jeg også, men jeg har bygd ut sprangportal på den. Grunnen for det er økonomi. De er svært dyre, og du har ikke råd til å starte produksjon av 2 stk på 1 gang. Mitt råd er bygg den ut nå til tross for at du bare har 1 måne. Det tar mellom 10-16 dager å bygge ut en sprangortal. Kommer an på om du har robotfabrikk level 8 eller 5. Uten robotfabrikk så tar det 100 dager å bygge en.
Til Toppen Go down
Campy
Death Star
Death Star



Antall Innlegg : 93
Join date : 22.04.2008

Utbygging av måne Empty
PosteTema: Re: Utbygging av måne   Utbygging av måne I_icon_minitimeLør Jun 21, 2008 6:16 pm

Jepp jeg skjønner hva du mener, og jeg kommer nok til å bygge den ut før jeg får neste måne, men i første omgang blir det phalanx Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Utbygging av måne Empty
PosteTema: Re: Utbygging av måne   Utbygging av måne I_icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Utbygging av måne
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
XU - Enemy unknown :: Grunnleggende-
Gå Til: